ТОА озвучує мережу супермаркетів Таврія-В

Мережа супермаркетів “Таврія В”
“Таврія В” – українська мультиформатна мережа магазинів. Представлена в Україні як традиційними супер- і гіпермаркетами, так і популярним форматом “магазин біля дому”, загалом 95 об’єктів із загальною торговельною площею 37 тис. кв. м. У мережі працює понад 5 000 осіб.
Будь-який із магазинів мережі вирізняється грамотно розподіленими торговельними площами, запланованими зонами зосередження клієнтів, спланованими шляхами переміщення відвідувачів до касових зон. Система озвучування торговельних залів також не є винятком – вона побудована на обладнанні японського виробника ТОА.
На базі підвісних динаміків ТОА серії “РЕ” інтегратори забезпечують високу якість звуку в торгових залах. Ці динаміки входять до лінійки “repaintable”, що дає змогу фарбувати їх у будь-який колір каталогу RAL, – Світлана Панькова, бренд-менеджер ТОА компанії ROMSAT. – Зважаючи на велику сумарну потужність за кожним проєктом, у розрахунку центральної частини проєкту використовуються комплекти мікшувальних і лінійних підсилювачів серії А-2000.

Якість ТОА інтегровано в якість “Таврія В”
Торговельна мережа отримала ще один інструмент від ТОА для залучення покупців, що дає змогу грамотно:
- створити звуковий фон, що заглушає звуки “виробничих” процесів;
- створити настрій у відвідувачів, коли хочеться якомога довше побути в комфортному місці, а відповідно і збільшити ймовірність збільшення клієнтського “кошика”;
- транслювати високоякісний звук музики та голосових оголошень про діючі знижки, акції, розпродажі, місця розміщення певних відділів;
- отримувати додатковий дохід від реклами сторонніх компаній.
Оголошення та реклама, що передаються відвідувачам “Таврія В” через звукове обладнання з брендом ТОА, працюють “тут і зараз”, на відміну від телебачення і радіо.
ROMSAT – авторизований дистриб’ютор ТОА в Україні.